20 octombrie 2009

Femeie +barbat=prietenie?

Am chef sa scriu.Deodata,pe neasteptat,mi-a venit un gand nebun si anume:un barbat poate avea o relatie de pritenie adevarata,platonica sau de care mai vreti voi cu o femeie.Ma refer la faptul ca o femeie poate sau nu sa aiba o relatie de prietenie cu un barbat fara implicatii sexuale?Probabil e o intrebare care unora le starneste rasul,dar eu consider ca asta e un pas spre a intelege comportamentele ambelor sexe.De aceea astept parerea voastra,insa mai intai trebuie sa o exprim eu pe a mea,trebuie sa-mi exteriorizez convingerile,sa ma descarc in legatura cu problema asta etc.
Rapunsul meu este categoric NU!!!cel putin din punctul de vedere al barbatului.O femeie,probabil poate avea o relatie de prietenie de scurta durata(2-3 zile),atunci cand cauta consolare dupa ce a fost ranita.Barbatul-prieten,care aparent ar trbui sa o consoleze cu vorbe si sperante,nu va rezista si va ataca femeia-prietena.Cu siguranta femeia va ceda.Deci cat timp poate dura relatia asta de prietenie intre barbat si femeie?Va spun eu!Fix cat o laba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu