12 octombrie 2009

Cine e seful?

Dupa facere,intre organele interne s-a iscat o cearta si anume:Cine sa fie seful?
Atunci,creierul a spus:
-Eu trebuie sa fiu seful,pentru ca eu coordonez toate organele
Ochii au spus:
-Noi trebuie sa devenim sefi,pentru ca vazul nostru va calauzeste in lume.
Inima a spus:
-Eu trebuie sa fiu sefa,pentru ca eu va dau sangele care inseamna viata
S-a bagat si stomacul:
-Oricum eu trebuie sa fiu seful,pt ca eu va hranesc pe toti
S-au bagat si picioarele:
-Noi va caram pe toti,deci noi trebuie sa fim sefe..
Atunci,intervine si cacatul:
-Eu o sa devin sef!!Atunci,organele,mai ca n-au crapat de ras
Vazand asta,cacatul a zis:
-Radeti numai,o sa vedem noi cine e seful...Si apoi timp de cinci zile nu a mai iesit
Corpul a incremenit de durere,ochii au devenit opaci,inima mai ca nu s-a rupt,stomacul se chinuia,picioarele tremurau
Si atunci au zis in unanimitate:
-SA fie cacatul SEf!!!

Si de atunci................



ORICE CACAT POATE SA FIE SEF!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu