12 octombrie 2009

Ce cacat!Ortografie hi5+Ortografie mess=lipsa ortografie

CACAT!!!Asta e cuvantul suprem pe care il folosesc deseori atunci cand hi5-ul si mess-ul imi provoaca stari de voma si dureri de cerebel!CACAT!asta devine limba romana!Un mare CACAT!
Cunoscut si sub denumirea de excrement,rahat,fecale,cuvantul "cacat" nu mai este doar un simplu material fecal,ci el a devenit principala sursa de hrana pentru cocalarii si pitipoancele de pe sursele de socializare.Mai mult,acest cuvant capata pe zi ce trece sensuri noi,devenind cu repeziciune si principala trasatura a oamenilor.
cocalar+pitipoanca=cacati,omul=fiinta de cacat,hi5=un mare cacat,ortografia romanilor=cacat la apogeu.
Fiind foarte revoltat impotriva acestor "specimene" de oameni am reusit cu chiu cu vai sa scriu si cate ceva despre ei,putin mai jos.De data asta insa am sa ma opresc la apogeul cacatului,adica ortografia noastra,a celor ce folosesc hi5 si yahoo messenger.
Din cate mi-aduc eu aminte,din cantitatea infima de materie cenusie pe care o posed,ortografie=ansamblu de reguli care stabilesc scrierea corecta a unei limbi.Cu totii cunoastem acest cuvant,sau poate ar trebui sa-l cunoastem,insa cati dintre noi indeplinesc aceste reguli de cacat?
E chiar atat de greu sa scrii ortografic?e chiar atat de greu ca in loc de "mumos" sa scrii "frumos" sau in loc de"nu stiu" sa scrii "nuj"?Nu mai spun de ceea ce ar fi trebuit sa stii din clasa a 2-a....e jale si aici.
Rar gasesti cate un geniu care sa stie cand se foloseste "mai" si "m-ai" sau "la" si "la".Inteleg ca limba romana e grea,dar totusi sa fim seriosi.Nu trebuie sa fii un geniu sa stii chestiile astea elementare.Chiar trebuie sa scrii prescurtat?Chiar trebuie sa folosesti constructii filosofice,precum "poop la tine" in loc de "te pup"?
Haideti totusi sa ne revenim!!!Sa lasam cacaturile si cacatii sa-si vada de mirosul lor,sa incercam sa nu facem o trasatura definitoie din aceste fecale!
Nici nu mai am chef sa scriu pentru ca stiu ca Romania noastra este Tara de Cacat si ca nimeni nu poate schimba atitudinea unor pusti sau pustoaice frustrati(-e).
DEODATA MI-A PIERIT INSPIRATIA.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu