22 octombrie 2009

Scrisoarea a 3-a ???

Baiazid, sultanul fulger, un curvar cu curu mare
A venit cu-a sale armate, pan'la Dunare calare,
La un semn, un cur de altul, floc de floc solid se leaga
Si in sunet de basina trece oastea lui intreaga
Ieniceri cu puli belite si spahii cu floci 1000
Vin de-ntuneca pamantul pe a noastra Românie.
La un semn deschisa-i calea si pe ea se-ndreapta agale
Un mosneag a carui coaie cantereste 3 quintale
- Tu esti Mircea?
- Da-mparate!
- Tin sa-ti spun de la-nceput,
Toate Curve le din tara am venit sa ti le fut.
- Orice gand ai imparate si oricum vei fi gasit
Eu te bag in pizda matii fiindca stiu de ce-ai venit.
- Cum? Cand pula mi-e sculata eu sa fac stanga-nprejur,
Si sa plec din tara asta fara ca sa fut un cur?
O tu nici visezi batrane, cate Curve -am tras pe fus
Toate Curve le vestite ale-ntregului Apus
Si-apoi cand la pula mea ce inchina o lumen-treaga
Sa ma-mpiedic chiar acum de-un mosneag cu pula bleaga?
- De-un mosneag... Da imparate! Insa pula de vorbesti
Este-o pula indrazneata, tipul pulii romanesti!
Eu nu ti-as dorii vreo-data sa ajungi ca s-o cunosti
Si daca ai sa freci vreo-data dosul pulii romanesti
Sa purtati o zi si-o noapte gheata-n cur, comprese reci!
- Fugi mosnege ca te lauzi, jur pe asta barba mea
Ca nu dau, oricat te-ai screme nici 2 bani pe pula ta
- Da-mparate, vrei o pula? Eu ma pun pe legea mea
Ca te fut o zi si-o noapte, pana cand vei lesina
- S-a facut! Hai batem palma!
Si de-o fi sa reusesti .....
Vom pleca, de nu... ia seama ... ai sa-nghiti pule turcesti!
Si-ncepu batranul Mircea sa mi-l futa pe sultan,
Doua zile lucratoare, si pe jos si pe tavan
Si cand Baiazid sultanul, zise ca s-a saturat
Il mai futu inc-o noapte pana cand a lesinat!
Si-astfel fu scapata tara de orgia cea turceasca
Si-n istorie intra Sfanta Pula Romaneasca.

Un comentariu: