8 octombrie 2009

Cum sa fii idolu femeilor?

Fac ce fac si ma leg de lumea din jurul meu...de parca eu as fi mare om...
Totusi nu ma pot abtine cand vad ca oamenii din ziua de azi sunt mai receptivi la actiunile "cocalarilor" ca iar vorbesc despre ei,decat la cele facute de noi,baietii buni si fara impresii gresite in cap.
Acum 1 saptamna,in timp ce stateam de vorba cu un var de al meu pe o strada din Bucuresti,apare un "baietzas de cartier"...al mai tare si mai barosan din cartier,,,din vorba in vorba ajungem la intrebarea:cum sa agati fete mult mai usor?ca plm astia suntem noi,baietii.Atat ne-a fost..sa aducem in discutie subiectu asta ca asa zisul "smecheras" si-a intrat in rol si incepe sa povesteasca cum a avut el cate 2 femei pe noapte,plm.I-am zis raspicat(pt ca imi permiteam):"nu cred cocalarimea ta!!!"Si a inceput baiatu sa-mi povesteasca cum facea el sa fie IDOLU FEMEILOR....pffff!!!

1.Iti pui adidasii tai abibas,mike,runlong,reabok,sparti,plm firme d-astea fantoma
2.iti pui bluza ta luata de la magazinu"orice produs 10 lei" cu fel si fel de desene pe ea,de rupturi,chestii d-astea...si daca ar putea sa fie si un pic murdara,cu atat mai bine...se poarta!bluza trebuie obligatoriu sa fie mulata..apoi iti pui pe tine blugii a la 50 cent cu 5 marimi mai mari decat a ta,le rupi putin coltul buzunarelor
3.iti pui ochelarii tai de soare(chiar daca e seara,impresia conteaza)
4.iti pui belciug in nas sau in urechea dreapta si un ghiul vat mai vizibil pe deget..apoi iei un lant imens(galbejit sa fie,nu te controleaza nimeni daca e de aur)si il pui la gat.
5.mergi in cluburi unde sunt numai gagici belea si dupa 12 noaptea incepi sa-ti faci numarul:scoti lantul cel gros la lumina reflectoarelor,telefonul mobil sa aiba alarma pusa(sa sune din 5 in 5 min)-bineinteles ca ton de apel cea mai noua meoldie a lu salam.cand iti suna alarma de la telefon,te faci ca vorbesti despre afaceri si folosesti cuvinte precum,"gabori","parai","garda".dupa ce "vorbesti"la mobil il arunci in scarba pe masa...atentie sa nu cada ca altfel nu mai ai bani sa-ti iei altu..
6.Cand vorbesti cu gagica folosesti cuvinte precum "iubit-o","dulceata","rai" etc si daca vezi ca vrea sa plece de la masa bagi cuvinte de la tine gen"mancati-as","faceati-as","tata patron la adidas","10000 euro pe saptaluna","mergedes ultima nebunie" etc..
Gata fata nu my are cum sa scape..e a ta.o duci unde vrei si faci cu ea ce poti..daca poti,,,

Sa fim seriosi..daa sta e abordare,atunci eu sunt einstein si din cate mi-aduc aminte ,nu sunt.
Asa ca,baieti locul vostru nu e printre cei vii!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu