16 octombrie 2009

*Studenta

Este cea care nu face nimic … dar cere aproapte totul …
 este genul de fata materialista si lipsita de viitor.
O pacoste pe capul oricui o alege ca si prietena. Iti
 va maca banii si te va duce cu zaharelul pana in ziua
in care ori ramai fara bani … ori gaseste alt fraier sa
 il faca de bani mai departe.
Scopul ei este sa isi termine facultatea … cat mai greu …
 sa se distreze cat mai mult (impreuna cu prietenele ei,
deasemenea studente, sa lucreze cat mai putin … spre deloc.
 Studentele care lucreaza nu fac acest lucru din placere …
 ci doar din nevoie … ele au fost incapabile sa gaseasca fraierul vesnic
indragostit care sa le sponzorizeze cu bani … din pacate pentru ele trebuie sa
 lucreze … din pacate pentru noi … trebuie sa le induram.

Zilele trecute: Buzz de pe messenger … aceeasi ea … aceeasi atitudine din partea
 ei … aceeas gandire … ei sunt barbati … ei sa faca totul … ei sa cucereasca … ei
 sa vrajeasca … ei sa fie cei care se dau peste cap pentru noi …. intre timp … noi
 sa ne trezim … sa mergem la lucru … sa facem bani … sa o scoatem de 5 ori pe zi in
 oras la muzica Latino sau la manele … Sa ii spunem cat e de frumoasa si cat de mult
 inseamna ea pentru noi … Ca e singura din lume si ca e tot ce ne dorim … Sa rasfoim
impreuna cu ea fo 3-4 ore ultima revista Avon … in timp ce ea isi incerucieste
constiincioasa produsele pe luna viitoare … Dar scumpa … inca nu le-ai terminat
 pe cele de luna trecuta … Oh vai iubi … nu mai tii la mine ??? Ce sa-i faci … asa este
… are nevoie fata de 3 balsamuri, 4 sampoane, 2-3 creme, 5-6 rimeluri … ca deh … doar
 eu le platesc …

Not making much sense ??? Well suggestion … girls … v-ati gandit vreodata ca daca chiar
iti place de un tip … poate tre sa faci si tu ceva … adica mai mult decat sa ii zambesti
 ca proasta … si sa astepti sa vina el sa te abordeze ??? Poate unii dintre noi (barbatii
 fiind inculpatiii aici) ne dorim sa fim si noi abordati la randul nostru … poate si noi
vrem sa fim bagati in seama … poate si noi ne excitam cand vedem ca o femeie face primul
 pas … poate ne-am saturat sa fim noi tot timpul primii care se baga in seama … Poate ne
 excita si pe noi fetele cu initiativa si care dau dovada de o oarecare indepententa …
 poate in adancul sufletului npstru suntem un pic homosexuali … si ne plac fetele cu o
atitudine masculina … poate poti si tu sa lucrezi in loc sa te tragi pe cur ca esti
studenta … poate poti sa iti doresti si tu ceva mai mult de la viata asta decat sa faci
o amarata de facultate ???
De unde toata ideea asta de egalitate intre barbat si femei ???? De unde toata dorinta
asta a femeii de a avea aceleasi drepturi ca si barbatul ??? OK … vrei drepturi ??? Fii
 pregatita sa ai si aceleasi obligatii atunci … Fii pregatita sa iti cer si eu tie ceea
ce imi ceri tu mie … Ce iti doresti ??? Siguranta, fericire, stabilitate … esti pregatita
 sa oferi aceleasi lucruri in schimb ??? Cu ce te ocupi ???? A … esti studenta …
 te intretin mama si tata … ce vrei de la viata ??? Nu stii inca … oh pardon … si
atunci de ce vii la mine ????
Momentan … ma intretin singur … imi platesc chiria … strang bani pentru o masina … am tot
 ce imi trebuie … ce imi oferi tu ??? O pizda de futut … si mai ce …. a … esti dragutza …
 esti frumoasa … faci tot ce imi doresc eu … Hai mersi … Eu sa lucrez … sa fac bani …
si tu sa mergi la facultate in continuare … hmm … de ce nu imi suna asa de bine ????
Oi fi eu blestemat … sa intalnesc doar fete care vor … dar nu ofera nimic in schimb …
sau asa sunteti toate feteleor din ziua de azi ??? Chiar nu intelelegeti ca daca vreau
 sa fut … ma costa 50 de euro o noapte … cu tot ce vreau in noaptea respectiva … si daca
vreau … mai platesc 20 de euro si imi aduc si un prieten cu mine ??? Ce oferiti voi ???
Inafara de propriul corp … care clar are valoare lui … ce imi mai oferiti voi mie ????
Compania voastra in apartementul meu ???? FUCK … 9 din ultimele 10 prietene pe care le-am
avut nici nu stiau sa gateasca … habar nu aveau cum sa curete un cartof … sau cum sa faca
 un paneu … dar erau profesioniste la supt … pai … daca vreau supt … dupa cum ziceam …
 50 de euro … si primesc toata noaptea …
Deci … morala … daca tot ceea ce oferi este corpul tau … si sex … hai marsh … e plina
Romania de studente ca tine … ofera-mi ceva ce nu pot cumpara cu niste amarati de 50 de
euro … si putem sta de vorba …





*Povestea de mai sus este un pamflet si trebuie tratat ca atare...insa chiar daca este un pamflet,consider ca u aveti niciun motiv sa nu credeti in astfel de povesti...asa ca atentie la

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu