18 octombrie 2009

Alcoolica*

Genul de femeie timida care clar nu stie ce vrea.
 Indragostita de durerea si suferinta proprie isi
cauta refugiul sau curajul in bautura. Betiva are diverse motive sa bea dintre care cele
mai comune: a suferit “din dragoste” si si-a gasit fericirea in cana de feteasca, wembley
 sau alte licori bahice, bea ca sa fie cool … ca asa e varsta (se aplica la minore si
studente), e prea timida si nu are curaj sa ceara pula … asa ca se imbata si se fute cu
 cine ii pica in fatza.

Risca sa se trezeasca intr-o zi din betie si sa isi dea seama ca a devenit ori mama,
 ori tarfa … ori nevasta vreunui urat care virgin fiind a futut-o pe asta si a luat-o de
nevasta de frica sa nu ii piarda pasarica.
Inevitabil este prada perfecta pe la diverse party-uri, petreceri si alte bairamuri de
genu … Dupa ce ai aburit cateva beri combinate cu tequila si preferabil cu o iarba buna
nu prea mai ai chef de stat la combinat virgine sau credincioase in Dumnezeu asa ca toata
 atentia ti se indreapta spre alcoolicele din zona. Partea placuta apare in pat cand fata,
 dezinhibata complet de aburii alcoolului te va asculta ca pe un zeu si va executa cuminte
 fiecare miscare pe care i-o poruncesti.

Crezand ca voi putea vindeca acest obicei stupid acum vo 2 ani am organizat o mica betie
cu un prieten de-al meu … am sunat 2 insetate din astea … am pregatit alcoolu de rigoare
… muzica de dans si de sentiment … totul era pregatit pentru un futai in 4 … Pa la 9 seara
au aparut fetele (incalzite cu cateva beri de acasa), dupa 3 shoturi de tequila de caciula
erau aproape praf si se vedea clar ca vor sa ne imparta pe camere deja … pe mine si pe
prietenul meu … le-am stricat planul si am ramas in sufragerie … unde le pregatisem o
mica surpriza: o camera de filmat …
Din scarba pentru seara respectiva si din lene clara de a bate in taste nu o sa intru
in detalii … undeva pe la 1 nopatea eram toti 4 in baie … fetele mele erau marmura de
 bete … le-am aburit in asa fel incat pana la urma le-am filmat in timp ce ne pisham pe
 ele, iar ele gemeau excitate …
A doua zi cand s-au trezit le-am arata caseta in speranta ca rusinate vor renunta la
acest obicei … uitandu-ne la film domnishoarele noastre ne-au marturisit ca mai vor sa
repete faza inca o data … eu si cu asta am ramas masca …

Concluzii … le-am tras de mult … daca poti sa te pishi pe o femeie si ei sa ii placa … ce
 respect mai poti avea pentru regnul lor? Si pe un pom daca te pishi parca iti pare rau …
Daca in general nu dau 2 lei pe o femeie … pe una beata nu dau nici macar un scuipat. Tot
 ce ai de facut este sa ii zici ce trebuie, sa o minti in asa hal incat sa o aduci in
starea de a face exact ce ii ceri tu. O femeie beata face asta cel mai usor … Automat
plina de besini si de figuri dupa ce se imbata se va transforma intr-o nimfomana obsedata
de pula … fie in numele dragostei … fie in numele alcoolului … Si cea mai cuminte si
sincera fata va deveni o curva … asa ca … daca nu ai ce fute … imbat-o pe una si baga-i
degetul in pizda … va fi a ta pana se trezeste din betie!



*Povestea este un pamflet,iar orice asemanare cu personajele reale este pur intamplatoare..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu